Articles interessants

dissabte, 23 de gener del 2021

Votar el 14F és un Genocidi, en tota regla, contra Catalunya

                                             Ja n’hi ha prou!

Al llarg de tots aquests anys hem vist com sistemàticament, l’Estat Espanyol (EE) ha anat prenent mesures planejades contra Catalunya, no en faré la descripció, Però avui es passa de la mida totalment.

Perquè aquests dies s’està concretant el genocidi de la nació catalana i de tots els seus habitants, siguin independentistes o no.  Mantenir la convocatòria de les eleccions en les condicions de la pandèmia actuals és portar al poble a votar el seu suïcidi induït. I ja n’hi ha prou! Fins aquí!

No pretenc ser ni cap màrtir ni cap agitador ni res de res, però simplement vull explicar què faré (o faria) jo a partir d’avui.

1.- Faré pública la meva denúncia de que la decisió de mantenir la convocatòria de les eleccions el 14F és un genocidi i en faig responsables  a part iguals al TSJC que té a les seves mans, acceptar la validesa del Decret del Govern català de post posar les eleccions fins el 30/5.

I a l’ensems als membres del PSOE al Govern de Madrid, i als dirigents del PSC a Catalunya, per tenir la possibilitat de declarar un estat d’alarma on s’autoritzi a les CCAA a decretar confinaments domiciliaris, per tal de superar l’actual crisi que està provocant la pandèmia i, a consciència , no voler -ho fer.

2.- Mentre, com que no estic contra qualsevol votació, perquè és l’exercici del meu dret, com que aquest cop no tinc cap garantia de seguretat sanitària vers la meva persona, exerciré el meu dret a votar per correu.

3.- Com que si tothom fa com jo, les oficines de correus restaran col·lapsades i no es podran recollir un sens fi de votacions, portaré un Notari perquè aixequi acta de que no he pogut votar normalment, per presentar una impugnació després de les eleccions.

4.- I a on no arribin els notaris, els jutges de Pau i que comencin a entendre com el TSJC els porta a una actuació impossible de complir.

5.- Com que no desitjo als empleats de correus passar per una situació com la que es pot preveure, si jo fos empleat de correus faria la meva feina amb l’escrupolositat que una situació d’aquest tipus (amb totes les proteccions sanitàries necessàries, fins i tot exigint que tothom porti aquell dia mascaretes autoritzades i legalitzades, de la farmàcia, sinó no accepto la presència d’aquesta persona. D’això se’m podria acusar de vaga de cel?, en absolut és el meu dret a la seguretat sanitària personal)

6.- Amb aquesta situació tan greu sanitàriament parlant, jo si en fos alcalde o regidor al meu municipi, no posaria a disposició de les votacions, cap local, per por a que no reunís les condicions d’higiene necessàries i adequades i podés ser denunciat per qualsevol particular per no vetllar per la seguretat del votant.

7.- En qualsevol cas si jo fos membre d’una mesa electoral, la veritat és que si m’obliguen a estar gairebé 14 o 15 o més hores dins un local, en contacte amb una corrua de gent que va a votar i que no sé si tenen la malaltia i per tant en son transmissors, no em presentaria al lloc de les votacions i preferiria en tot cas en ser multat, que no exposat a agafar la malaltia i potser morir. Suposo que s’entén el perquè ho faria , no? Perquè fer aquest funció pel dia 14F és una tortura psicològica en tota regla. O sinó, que pensi, qualsevol ciutadà, sinó patiria, de poder-se contagiar. Així mateix ho expressa l’article del diari ARA, d’avui dia 23/1 i que el titular diu: “Estar en una mesa és viure amb por els 15 dies següents”, i jo afegiria “i obsessionat durant tot el dia de les votacions si aquest o aquell altre em pot contagiar”. O això no és una tortura psicològica?

8.- I si aquest fos el cas en el que jo, votant, anés al col·legi electoral i em trobo que els membres de la meva mesa no s’han presentat, jo no vaig a votar dels primers perquè sé que si no s’ha pogut constituir la mesa els primers que es presentin a la votació podran ser obligats a ser els membres de la mesa i jo no estic disposat a que ningú m’obligui, contra la meva voluntat i sense ni tant sols haver estat nomenat per ser membre de la mesa a fer-ho. O sigui que no aniré a votar dels primers. I algú ha de ser el primer, no?

9.- Segurament com que les eleccions hauran suposat un desgavell important, i irregularitats per tot arreu, (possibles problemes en la persentació del vot per correu, no disposició de locals adequats per votar, problemes en constitució de les meses electorals, baixa votació presencial que pot alterar els resultats electorals, etc..., presentaré una denúncia impugnant les votacions i els seus resultats.

10.- I, després de tot aquest possible desgavell, presentaré una denúncia contra els membres del PSOE del govern de Madrid, amb noms i cognoms concrets, per còmplices en aquest genocidi, i als dirigents del PSC de Catalunya per no protegir la meva integritat física, a consciència i havent estat advertits del que pot passar.

I també presentaré una denúncia als membres del TSJC per les mateixes raons i per defensar interessos polítics determinats i posar-los per davant de la seguretat sanitària de tots els habitants de Catalunya, siguin d’una tendència política o d’una altra. Perquè els membres del TSJC tenen a les seves mans desestimar la suspensió del Decret del Govern Català i donar-li plena validesa posposant les eleccions al 30/5 que segurament tindrà moltes més garanties que fer-les ara el 14F.

 

 

Un ciutadà conscient

Amb el Registre de ciutadà de Catalunya: B-931-21347.

 

PS 1. Ah! I espero que per manifestar la meva preocupació per la meva salut i la dels meus familiars, amics i en general el poble català, no sigui acusat de terrorisme, com darrerament és l’afició de molts tribunals de justícia a Espanya i alguns a Catalunya

PS 2. Un altre Ah! I vostè @salvadorilla és responsable de tot el que està passant, o fugirà de la seva responsabilitat com va fer amb l’escàndol de la Ciutat de la Justícia? Veritat que aquest cop farà front a la seva responsabilitat abans de penedir-se tota la vida i que li passin a dir @condenadorillo ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada